Frozen

I oktober för fem år sedan fotade jag några bilder som jag länge tänkt på att fota om eller vad man ska säga :p Så idag blev det faktiskt av att jag tog nya sånna bilder. Hinner inte redigera mer än en bild just nu, så det får bli en liten sneak peek på vad som kommer här på bloggen imorgon :)) 
 
Nikon D800 - Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Wow, läcker bild, ser fram emot mer imorgon då :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Men åh vad tufft! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så vackert!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

fin bild

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh vilken underbar bild!!!! Riktigt häftig!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Wow magiskt ! Otroligt häftigt och snyggt !

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: