En höstmorgon

Jag hade tänkt redigera några fler bilder från Norge, men igår var jag knappt hemma och hann inte ens göra ett inlägg här och nu är jag så himla trött, så bilderna får vänta lite. Så länge lägger jag upp en bild som jag tog 6 oktober 2012. Snart två år sen ;o kommer ihåg detta fototillfället så mycket, känns inte alls som så längesen. Det var iaf en jättefin höstmorgon och vi var ute på åkrarna i soluppgången :))
Har visat den innan, men gjorde en annan beskärning på den nu. 
 
Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 macro

Riktigt fin bild! grymt fotograf här! :)

//hundredkitchenstories.blogg.se

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh va vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Wow vilken läcker bild!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

älskar verkligenn dina bilder som du tar :)

Svar: Åh, så roligt att höra! Tack :D
Johanna Fåglund

Åh vilken fin bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh fint!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så otroligt fint! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Superhärliga färger! :D

Svar: Ja, det är verkligen fint på hösten :))
Johanna Fåglund

Jätte fin höstbild=)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

ååh gud så vacker bild!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Känns som 80% gnäller om att det är höst och det är mest BUHUUU... men hösten. som de andra årstiderna, har ju sin charm (säger en som är höst-deppis överlag) på sitt sätt =)

Hos mig har vi haft en massa häftiga mornar med tjockt tjockt dimma... Har ingen tillgång till någon kamera sen i våras men en Iphone, det räcker för mig!! Men visst ibland svär jag lite när det finns tillfällen som gör att man verkligen vill ha en vettigare kamera för att få den bilden man ser framför sig mer rättvis ;/... men men nästa år så blire en!

Take care out there!

Svar: Ja, håller med dig, alla årstiderna har sina stunder, speciellt hösten tycker jag :)) Här i stan får jag inte så många sånna bra tillfällen, så får passa på när man är ute på landet :p Men förstår att det blir jobbigt utan kamera ibland när det är så fint ;o
Johanna Fåglund

Vackert :-)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

fantastiska bilder du tar!!

Svar: Åh, tack! :D
Johanna Fåglund

Fantastisk bild! Visar verkligen hur vacker hösten kan vara!

Svar: Tack så mycket! Hösten är verkligen fin :))
Johanna Fåglund

Oj så vackert! Wow så fina färger!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

härlig bild

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Gud så fint!!

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Underbar bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så himla fint ljus! Hoppas du får en bra dag!

Svar: Tack! :)) Detsamma!
Johanna Fåglund

Jag verkligen älskar att komma in till dig här och titta på alla dina underbara bilder. De är så vackra!!

Jag vill bara ställa dig en snabb fråga också;
Vilken kamera skulle du rekomendera för en nybörjare med systemkameror men inte med själva fotograferingen?
Det är tänkt att jag och familjen ska åka på en resa längre uppåt landet för att åka skidor och jag vill ha en bra kamera som jag lätt kan hantera utan "undervisning" eller kurs.

Tack på förhand!!

Svar: Åh, så kul att höra! Tack :D Det är svårt att säga, tycker att du ska åka till en fotobutik och höra med dom där så ska ni nog hitta någon som passar dig bra :))
Johanna Fåglund

Så fint. :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

vilken magisk bild!

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund

så himla fin bild !

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Riktigt snygg!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh vilka vackra färger!

Svar: Ja, det var verklien fint!
Johanna Fåglund

Sååå vacker bild:-)

Svar: Taack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: