En bra kväll

Blir ett lite sent inlägg idag, men har haft fullt upp typ hela dagen och ikväll har jag varit och firat Camilla som fyllde 25. Blev en väldigt rolig kväll med god mat, olika spel och sånt. Kul att träffa alla också :)) Fick sen skjuts hem av Sandra och hennes kille, det var väldigt snällt så jag slapp ta bussen och sen gå långt i regnet. Att det bara ska regna hela tiden ;o Kan sluta med det tycker jag. Nu tänkte jag kolla på något avsnitt av en serie och sen gå och lägga mig. Godnatt :))
 
Bild från i våras.. 
Nikon D800 - Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

så fin bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jätte fin bild!! <3

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Vilken underbar bild! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

vad trevligt det låter! :)

Svar: Det var det också :))
Johanna Fåglund

cool bild va använder du för kamera och mix pugram

Svar: Tack :)) Nikon D800 och photoshop cs5
Johanna Fåglund

Trevlig kväll=) Jag var själv ute på en sen middag med fina vänner. Fin bild ☺

Svar: Vad kul! :)) Tack!
Johanna Fåglund

wow vilken bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jag håller med! Detta regn kan väl hålla sig till nätterna...

Svar: Ja, precis! Ska regna mycket hela nästa vecka här står det ;o
Johanna Fåglund

Sjukt fin bild! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh vad fint! Kul med firande :)

Svar: Tack! Ja, det var kul :))
Johanna Fåglund

Så fin bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

riktigt fin bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så fin bild! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

=/ segt. De ska de i Gbg också. hoppas de blir uppehåll och fint på lördag och söndag iaf så jag kan fota :)

Svar: Det var Göteborg jag menade när jag skrev det :p Bor du också där? :p Ja, det hoppas jag med!
Johanna Fåglund

Grymt snygg bild! Du är så himla duktig :)

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Hehehe jaha, ja jag bor oxå här =)

Svar: Där ser man :))
Johanna Fåglund

gud så fin bild! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: