Två sminkningar

Två sminkningar som jag gjort nu i dagarna. Blev lite inspirerad när jag såg Catching Fire i helgen så gjorde en i svart och guld. Ska se Mockingjay på lördag, så kanske får mer inspiration då :p Och den andra gjorde jag med lite fina, skimriga färger från en palett jag har.
Gillar inte att det är så dåligt ljus att fota sminkningarna i nu. På den översta hade jag en lampa tänd (därför bilderna är lite gulare) och på den andra har jag bara haft vanligt dagsljus, men fick höja ison till 2500 ;o  
Vilken gillar ni mest? Själv tycker jag nog mest om den understa :)) 
 
 

Tror jag gillar den översta sminkningen mest, båda var väldigt fina, särskilt då jag inte kan sminka mig över huvud taget haha. Men jag är svag för svart och guld och så haha. :)

Svar: Tack! :)) Hehe det kunde inte jag heller innan jag gick min utbildning :p Svart och guld är så fint tillsammans!
Johanna Fåglund

fina sminkningar!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

jättefina båda två, älskar den första med guld! :))

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Såå fina! Den i guld och svart var riktigt, riktigt nice!!! :)

Svar: Taack :D
Johanna Fåglund

Sjukt fina båda två, tänk om man kunde vara så duktig... ;)

Svar: Tack! :)) Hehe med massa övning så kan man. Jag gick ju en utbildning, men man kan bli minst lika bra av att lära sig genom internet :))
Johanna Fåglund

SV; Ja det är nog bara det att jag inte är så intresserad av att sitta och pilla på med sånt själv ;)

Svar: Hehe då kanske det blir jobbigare :p Jag tycker sånt är jättekul :))
Johanna Fåglund

Så fina bägge två, den översta kan vara lite lite coolare =)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så snyggt med guld :D

Svar: Ja, guld är riktigt fint! :))
Johanna Fåglund

Jag har inte sett någon av Hunger Games filmerna men dessa sminkningarna faller mig i smaken ändå! ^u^

Svar: Dom är bra dom filmerna :p Tack! :D
Johanna Fåglund

Den svarta och guld är otroligt vacker :-)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Båda är jätte fina :-)

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Superfina sminkningar! Men den övre är nog lite mer min "stil" så den tycker jag var finast! Men den färgglada är också helt underbar!

Svar: Tack! :)) Den översta är nog mer min stil också som jag skulle kunna ha en kväll ute, fast gillade ändå den andra mer :p
Johanna Fåglund

Supersnyggt!! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Sjukt fint! :)

Svar: Tack! .))
Johanna Fåglund

Riiktigt snygga båda två!! Älskaaaar! :)

Svar: Åh taack :D
Johanna Fåglund

vilka fina!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Snyggt!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Wow, båda är helt fantastiska! Är själv ett stort fan av hungerspelen. Verkligen fina!

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Woow superfint! Jag älskar dock hungerspelen så föredrar den övre!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Snyggt :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Gaaah vad snyggt! Blev helt kär... Nu vill jag bara sätta mig och sminka mig haha.

Svar: Haha tack!! :))
Johanna Fåglund

Det var riktigt snyggt!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så coola sminkningar! Gilla gilla! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

ååh va fint!:)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: