Mys

Har inte haft så mycket tid till att skriva här nu under helgen, men tänkte göra ett litet snabbt inlägg nu. Igår gick jag och Tobias på bio och såg Dum och dummare 2. Har velat se denna länge och nu när den äntligen haft premiär fick vi ju såklart gå och den var verkligen rolig! Fast tycker man inte om ettan så gillar man nog inte denna heller, väldigt lik i humorn, men jag tyckte den var bra och kul att se på. Jim Carrey är ju bara så knäpp! :p
Idag var vi en sväng på Frölunda torg, mycket folk där nu innan jul. Och ikväll åt vi en god fondue-middag och nu ska vi se på film, så det har blivit två myskvällar denna helgen :)) Hoppas ni också har det bra! 
 
Har inte någon av mina externa hårddiskar inkopplade nu, så får bli en bild som jag hade på datorn. 
Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 macro

Åh, vilken underbar bild! Du är grym! :D

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Fantastisk bild!! Du är så himla duktig! <3

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Jättefin bild! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så vacker bild :-)

Vill se den jag med, älskar 1:an

Svar: Tack! :)) Då kommer du säkert gilla denna också :P
Johanna Fåglund

Sjukt fin bild :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: