Min D80 6år :))

Idag fyller min Nikon D80 hela 6år! Fick den i en lite för tidig födelsedagspresent den 8 november 2008. Den har varit med om mycket min D80 och jag har tagit många av mina favoritbilder med den, men den har fått vila mycket nu dom senaste två åren sen jag köpte min D800. 
Firar detta med att lägga upp en bild från varje år jag haft den. Var inte lätt att välja ut en bild på ett helt år för jag har så himla många, förutom dom två sista för det är typ dom enda bilderna jag tog med den dom två åren :p. 
 

Jätte fina bilder! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Sååå fina bilder!

Svar: Taack :))
Johanna Fåglund

Underbara bilder! Saknar min D40 ibland haha, mest för att det hade varit kul att se hur liten den känns nu jämfört med min D7100. Tog fram min gamla D5000 för ett tag sedan och den var väldigt mycket mindre än vad jag mindes den som haha. :P

Svar: Tack så mycket! :)) Haha ja, min D80 känns också jätteliten nu när jag är van vid min D800. Fast mycket bättre när man hade mycket packning med sig, nu kan det lätt bli för tungt :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: