Månadssten - November

Slutet på November närmar sig så idag gjorde jag sminkningen till månadsstenen som är gul topas. Har sett fram emot denna då det är min månadssten :)) Är fortfarande sjuk, så det var lite jobbigt att göra sminkningen och sen fota, var helt slut efteråt ;o Men jag blev ändå nöjd med den. 
Nu är det ju bara en kvar! Måste hitta på något annat för nästa år, har ni några tips får ni gärna skriva dom :)) 
 

Åh vad fint! Det skulle också kunna vara en Hunger Games-sminkning med allt guld :)

Svar: Tack! Hehe ja, det skulle det :p
Johanna Fåglund

Du skulle kunna göra en sminkning för varje stjärntecken. Kanske lite svårt dock :P

Svar: Tänkt lite på det också :p Har ju gjort mitt egna stjärntecken en gång, stjärnbilden av skytten. Men har lite idéer på hur man skulle kunna göra några av dom olika stjärntecknen. Kanske får bli det :))
Johanna Fåglund

Har du ngt sminktips? Ska sminka och fota på lördag =)

Svar: Svårt att säga när man inte vet vad ni tänkt er för något :p
Johanna Fåglund

Så himla fint! Ser fram emot Decembers månadssten (min månadssten ju)! :D
Och kommentaren från Maria fick mig att bli sugen på att se sminkningar som är inspirerande från olika filmer. :)

Svar: Tack! :D Nästa ska bli kul också, gillar färgen. Jag hade tänkt på typ tecknade/animerade figurer från filmer till nästa år, men skulle helst vilja ha något som har med månaderna att göra :p
Johanna Fåglund

Nice!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Jag vill gärna sminka ngt som sticker ut =) Inte helt säker på hur jag vill sminka henne heller men ngt som sticker ut hade vart kul, =)
Kanske ska youtuba lite =)

Svar: Okej :)) Ja, det bästa är nog att leta inspiration på youtube eller google :p
Johanna Fåglund

Åh vad snyggt!! =)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Som någon nämnde i en tidigare kommentar så skulle jag tycka att sminkningar som är inspirerade av de 12 stjärntecknena skulle vara intressanta att se till nästa år! ✧

Svar: Ja, jag tror att det kommer bli det :))
Johanna Fåglund

Super snyggt :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Snyggt!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh, denna har du verkligen lyckats med :-) Krya på dig!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Emilia

Så fint!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

wow vad vackert!!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

GUUULD! Så fräsigt!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Snyggt!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så vackert:D
Skulle gärna också vilja se sminkningar inspirerade av stjärntecknen:D

Krya på dig

Svar: Tack! Det kommer nog bli stjärntecknen :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: