Födelsedag

Som ni såg i inlägget igår hade vi ett trippelt födelsedagskalas på kvällen. Var jättekul verkligen! Körde lite olika spel och lekar, åt god mat och såklart rosa tårta. Tack till er som var där och för dom välbehövliga presentkorten jag fick! :)) 
 
Som ni kanske gissat så fyller jag år idag, hela 25 år! (Var inte jag nyss 22 typ?) Dagen kommer spenderas med Tobias. Vet inte vad vi ska göra riktigt, men senare ska vi ut och äta med familjen. Ska bli mysigt! 
Grattis till Dougie Poynter i McFly/McBusted som också fyller år idag! Så himla kul att vi har samma födelsedag :p 
 

Grattis :D hoppas du får en fin dag!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Grattis! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Sandra

Grattis igen fina du och tack själv för igår! Blev riktigt bra tycker jag! Synd att inte Tobias kunde följa med men hoppas att vi kan ses igen snart med honom också! :)

Svar: Tack Sandra :)) Ja, det blev det! Aa, det var synd, men det får bli en annan gång.
Johanna Fåglund

Stort grattis! :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Grattis =)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Grattis! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Grattis! :)

Grattis! :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Grattis :D Ha en grym dag!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Grattis!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Stort grattis på din dag! :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Stoort grattis! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Grattis !! :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Grattis i efterskott!
Älskar ditt linne! ;)

Svar: Tack! :)) Gör jag också :p
Johanna Fåglund

Grattis :D

Svar: Taack :))
Johanna Fåglund

Grattis i efterskott underbara du :D

Svar: Tack Mary :D
Johanna Fåglund

GRATTIS i efterskott!!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: