En solnedgång från förra året

Är fortfarande helt grått och tråkigt ute så har inte fotat något nytt. Kommer inte ens ihåg när jag såg solen senast. Vill verkligen fota så hoppas att vädret blir bättre snart. Kollade på mina bilder från november förra året, blev inte så många då heller, men fotade en rätt fin solnedgång. Redigerade en bild från det nu ikväll som jag inte visat innan. Det är en HDR gjord på två bilder. 
 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm 

Men wow vilken häftig bild!

Svar: Åh, tack!! :))
Johanna Fåglund

Åh vad fint och dramatiskt det blir med HDR :)

Svar: Tack! :)) Ja, det kan bli riktigt bra med hdr ibland.
Johanna Fåglund

Wow! <3

Svar: :D
Johanna Fåglund

Vacker!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vackert !

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vackert! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jätte fin bild!! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh, vilken vacker bild :-)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: