Dimmigt

Ikväll blir det halloweenfest :)) Så himla kul att sminka och klä ut sig! Först ska några kompisar komma hit, så ska vi fixa iordning oss och senare ska vi ut. Har haft fullt upp hela dagen och fixat iordning här hemma och ska snart iväg och hämta Lisa och handla lite. Men tänkte hinna göra ett inlägg här bara. 
Har varit så fint ljus ute idag, ville egentligen fota, men hann inte det. Lite disigt/dimmigt ljus var det. Men eftersom jag inte kunde fota det lägger jag upp en bild från en dimmig kväll 2009 som jag tyckte passade såhär i halloweentider :p 
 
Nikon D80 - Nikon 18-135mm 

Oj! Vilken bild! Mäktig!

Svar: Åh, tack :))
Johanna Fåglund

Tuff bild! Men läskigt att gå omkring på en kyrkogård när det är mörkt och dimmigt ute haha!

Svar: Tack! :)) Hehe jaa, ville inte gå själv så fick ta med min bror :p
Johanna Fåglund

coolt

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Cool bild :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Spännande och kuslig bild! :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Väldigt passande Halloween bild=)

Svar: Tack :)) Tyckte det med :p
Johanna Fåglund

fint!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

men oj vilken bild! Sjukt ball

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: