Colours II

När jag la upp mina droppbilder jag fotade för någon vecka sen frågade jag om ni ville se fler och det ville ni, så här är några till :)) 
 
Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 macro - Nikon Speedlight SB-600

så fina!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Du är helt fantastisk, underbara bilder! Du kommer att gå långt, ska bli jättekul att följa dig! Lycka till!

Svar: Åh, tack så mycket! Så himla kul att höra :D
Johanna Fåglund

Jätte fina :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh, helt magiskt! Älskar verkligen skärpan och alla färger!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så jäkla tuffa! :D Hur gjorde du med vattnet? Droppade du ner vanlig akvarellfärg bara?

Svar: Tack! :D Ja, det gjorde jag :p Så färgades vattnet till slut, då bytte jag färg på droppen, så blev det såhär :))
Johanna Fåglund

Så jäkla coola bilder, bild nr 2 skulle bli en fin tavla! :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Coola bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Asså, jag fattar inte hur man kan va såhär duktig?! Älskar bilderna!

Svar: Fotar man mycket så lär man sig :p Tack! :D
Johanna Fåglund

Vad läckert!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

jättevackert dude!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Sååå läckra bilder :D Du är fantastiskt duktig :)

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Så vackert :-)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: