Sicilien landskap

Fixade en bild från i måndags när vi åkte runt bland bergen med bil. Så himla fina landskap på Sicilien! Påminde mig lite om Norges natur, men mer grönt och byarna var ju helt annorlunda, vägarna var lite läskigare att åka på (branta backar och skarpa kurvor) och det var citron och apelsinlundar nästan överallt. Väldigt mysigt :)) 
Skulle vilja åka tillbaka någon gång och fota mer. Nu hade vi lite otur med vädret för det var så molnigt och dimmigt just den dagen. Det ser ju ändå rätt bra ut på bilder, men hade velat ha klarare väder så man hade kunnat se ännu mer och ha utsikt över Etna. 
Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 macro 

Underbar bild :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vilken vacker bild! Jag ser fram emot att få se resten! :)

Svar: Tack så mycket! :)) Vad roligt! Har lite bröllopsbilder som jag behöver prioritera först, men sen kommer det komma massa sicilienbilder!
Johanna Fåglund

Hur fint som helst! :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

underbar bil

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vackert !

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: