Månadssten - Maj

Så var det dags för min månadsstensminkning för Maj som har smaragd. Fint med grönt, kommer komma en till grön sminkning senare i år också. Vilken månad ser ni fram emot mest att se? :)) 
 
 
 

Så himla snyggt!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Wow vad snyggt!!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Men gud vad snyggt!

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Wow älskar grönt! Du är verkligen jätteduktig :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

åh så fint!!
Ser fram emot september! :)

Svar: Tack! :)) September ska bli kul att göra. Eller det ska ju alla iosf :p
Johanna Fåglund

Ååh, så fint ju!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så snyggt!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så snygg sminkning!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Snyggt!! =)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Både grymt fotat och riktigt snyggt sminkat! :)

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Min månad - September! :D

Svar: :D Blått är fint :))
Johanna Fåglund

Anna

Så otroligt vackert! :D Skulle passa mig som har gröna ögon ^^

Svar: Åh, tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: