Lupiner i motljus

Igår på eftermiddagen åkte jag och mamma till Ullared för jag behövde köpa en massa saker. Bra att man har det ganska nära ändå :p Tycker det är kul att gå runt där inne när det inte är för mycket folk och det var inte så mycket igår. Vi var där tills dom stängde och på vägen hem stannade vi på ett ställe för jag ville fota lupiner i det fina ljuset. Gillar inte att gå i högt gräs bland massa spindlar och andra äckliga kryp, men ibland får man göra sånt för att få bra bilder :p 
 
Här är jag också ;o Mamma som tog den bilden. 
Nikon D800 - Nikon 50mm 1.4

Så himla fina!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jättefina bilder och du är så fin :-)

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Fina bilder, som vanligt :)
Roligt att ha nära till Ullared :) själv har jag aldrig varit där men jag hoppas att det blir av i sommar.

Svar: Tack så mycket! :)) Hoppas du kommer dit i sommar då, verkligen ett bra ställe det där :p
Johanna Fåglund

Sandra

Vacker är du! <3

Svar: Tack Sandra <33
Johanna Fåglund

Åh, vilka underbara bilder!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Åh vad fint!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vackra bilder!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

riktigt fina bilder !

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

fina bilder

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh vilken fin bild på dig och lupinerna :)
Visst är det lite läskigt att gå i högt gräs? Man vet lixom inte va man trampar på eller va som tänker följa med hem!
Hoppas ni hade kul

Svar: Åh, tack! :D Haha jaa, precis! Hoppar och stampar alltid när jag kommit ut ur gräset och ser säkert helt knäpp ut, men hatar känslan av att det är kryp på en :p Men jag klarade mig nog rätt bra där iaf.
Johanna Fåglund

Älskar verkligen lupiner! Åh, nu är det sommar !

Svar: Jag också, dom är så fina! :))
Johanna Fåglund

Jäklar vilka häftiga bilder!

Svar: Åh, tack :))
Johanna Fåglund

Riktigt fina bilder som alltid! :D

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

hej vad snygg du är

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Otroligt fint! :) Kram

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Älskar tredje bilden! :D

Svar: Åh, tack :))
Johanna Fåglund

Fina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Ni gjorde himla rätt i att stanna och fota på vägen tycker jag ;)

Svar: Det tycker jag med! :))
Johanna Fåglund

Jag och Malin var också på Gekås i tisdags eftermiddag ju! :D

Svar: Haha jasså :p Synd att vi inte såg varandra då :p
Johanna Fåglund

sv Ja det var tråkigt.... Skönt att det inte var så mycket folk iaf! :)

Svar: Ja, annars är det ju så himla jobbigt att gå runt där :p
Johanna Fåglund

Vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Helt underbart ljus! När ungefär tog ni dessa? :)

Svar: Tack! :)) Vid halv 9 på kvällen tog jag dom. Ett tips är att kolla vilken tid solen går ner och ca 2h före och tills den går ner brukar det vara bra ljus :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: