Lightning

En kväll på Sicilien blixtrade det massa och jag satt såklart ute på balkongen och fotade :p Blixtarna var rätt långt bort så man såg mest bara molnen blinka, så det tog tid innan det kom en blixt som man kunde se, men jag lyckades få en bild som jag blev väldigt nöjd med. Blixtrade flera gånger i minuten och det var häftigt att se på även om det var så långt bort. Samtidigt var det stjärnklart ovanför mig och månen lyste över havet, väldigt fint. 
Jag ska lägga upp bilderna dag för dag som jag brukar göra när jag varit på en resa, men har inte hunnit redigera så mycket nu. Får se när jag hinner det, men jag tyckte iaf att denna bilden förtjänade ett eget inlägg :p 
 
Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 macro 

Cool bild! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så himla cool bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Himla snygg bild! :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

så coolt!!!

Svar: Tack !! :))
Johanna Fåglund

Riktigt cool bild :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Cool bild.^^

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så vackert! Du är så duktig :-)

Svar: Åh, tack! :D
Johanna Fåglund

Det är så coolt att man kan få sådant på bild! Verkligen vackert, vill också kunna få bild på en blixt någon dag. :)

Svar: Ja, verkligen! Hoppas det kommer många bra tillfällen för det i sommar :))
Johanna Fåglund

Vilken vacker bild :-)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Fin bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

:)

jätte fin bild :)
kan du inte börja lägga upp fototips igen?? :)

Svar: Tack! :)) Jo, det kan jag. Bara jag vet vad jag ska skriva om för tips :p
Johanna Fåglund

Jättecool bild! :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

WOW, fantastisch Bild !

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: