Hemma igen

Imorse kom jag hem från Sicilien efter en veckas semester med mina föräldrar. Med mig hem har jag också massor av nya bilder! Har haft en bra vecka, solat, badat, åkt runt i bergen med bil, ätit god mat på restauranger, ätit glass och fotat massa.
Vi åkte från hotellet klockan 20 igår kväll och kom hem 8 på morgonen idag. Riktigt jobbig hemresa när man ska åka två olika flyg, speciellt att vänta på Arlanda från 02.30 till 06.10 innan vi skulle åka vidare till Landvetter. Här hemma är det ännu varmare nu än vad vi haft det nere på Sicilien, rätt härligt ändå :p Vädret under veckan hade kunnat vara lite bättre, speciellt dagen vi hade hyrt bilen då vi hade väldigt molnigt och dimmigt, men det har ändå varit helt okej med två hela dagar med bara sol, en med bara moln och resten väldigt varierande. 
Här under är en bild på den fina soluppgången vi hade igår. Fler bilder kommer, men får se när jag hinner fixa dom. 
 
Nikon D800 - Nikon 70-300mm 

Åh fint!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Wow!! Underbar solnedgång!

Svar: Det är en soluppgång :p Men ja, den var väldigt fin :))
Johanna Fåglund

Sandra

Välkommen hem! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: