Borås Djurpark II

Har redigerat några fler bilder från Borås Djurpark nu. Blev lite lejonbilder :)) Dom skrev visst om mitt förra inlägg på framsidan på blogg.se, hur kul som helst verkligen! :D 
Lisa lånade min Canon G15 som hon fotade med, hennes bilder finns här
 
Två bilder till på lejonbebisarna även om som inte är så bra. Fick ha jättehög ISO när jag tog dom, så dom är väldigt brusiga. 
 
Nikon D800 - Nikon 70-300mm 4.5-5.6 VR

Jag ÄLSKAR tungbilder!!!! Och den översta där den ena klappar den andra på huvudet med gigantiska klor är ju bara helt FANTASTISK!!! :)

Bebisbilderna är också superfina och lejonpappan i slutet...oj så stilig!

Svar: Åh, tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Lika fina bilder som alltid och nu blir jag jättesugen på att åka till Borås djurpark för jag har nyss köpt ett 70-300mm objektiv.

Svar: Tack så mycket! :)) Du borde åka dit då. Dom sa att lejonungarna kommer ut i den stora inhägnaden om ca en månad, ifall du ville veta :p
Johanna Fåglund

Tack, vad bra, för vill gärna att dom ska vara ute när jag åker dit.

Svar: Ja, jag ska åka dit igen när dom kommit ut också :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: