Nya ögonskuggor

I fredags när jag färgade håret fick jag en palett med 40 skimriga ögonskuggor av min frisör, hur snällt som helst. Är fortfarande sjuk och hade ingenting att göra idag, så jag gjorde en sminkning för att testa dom och jag tycker att dom var väldigt bra. Fick med 12 av ögonskuggorna i denna sminkningen, men färgerna syntes bättre i verkligheten än på bilderna, det är mer grönt på ögonlocket än vad det ser ut här. 
 
 

Så himla snyggt. :) Vilken snäll frisör! Och riktigt bra sminkat.

Svar: Tack :)) Ja, hon är väldigt snäll.
Johanna Fåglund

Har du någon aning om var man kan hitta den sminkpaletten? :)

Svar: Nej, tyvärr. Den är köpt i något annat land.
Johanna Fåglund

Åh vad fint...

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så himla vackert, det ser ut som när det ligger bensin på ytan av vatten. Vilket inte låter så trevligt, men det är jättevackert tycker jag :)

Svar: Tack! :)) Haha ja, faktiskt.
Johanna Fåglund

Krya på dig.
Så snällt och dessutom så snyggt sminkat i fina färger.

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: