Lycka i två sekunder

Jag blev så himla glad förut i ungefär två sekunder. Läste denna meningen: "McBusted confirm they are One Direction's special guests for Where we are stadium tour". Och sen när jag fortsatte att läsa såg jag att det bara var i Paris :( Då var jag inte alls lika glad längre. (McBusted är McFly+Busted som slagits ihop för att göra en turné nu i vår). Hur bra hade inte det varit? McFly som är mitt absoluta favoritband och varit det i 9 år, One Direction som också är ett av mina favoritband sen ett år tillbaka och Busted som jag började lyssna på samtidigt som McFly som också var ett favoritband då. Även om konserten säkert kommer vara hur bra som helst, så hade den varit fulländad med McBusted som förband. 
 
Har ju inga bilder på One Direction än och inga på Busted heller, så jag slänger in ett kollage med bilder på McFly som jag fotade 2008. 
 
 
Och en låt från varje band får vara med :)) 

Ska du på 1D's konsert i vår? :)

Svar: Ja, det ska jag :)) Den 14de juni.
Johanna Fåglund

sv: Vad kul, det ska jag med! :D Vart har ni platser?

Svar: Åh, kul! Vi sitter i sektion 113. Du då?
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: