Sthlm imorgon

Håller på att packa inför Stockholm imorgon. Tåget går tidigt på morgonen, så borde egentligen sova om en stund, men jag är inte bra på att sova tidigt så det får bli som det blir :p Kommer bli en kul helg, på lördag är det konsert och imorgon blir det Gröna Lund. Har faktiskt aldrig varit där, så det ska bli roligt. 
Jag kommer vara borta tills på söndag och det blir nog inga inlägg på bloggen under tiden. Så här kommer en hel hög med bilder (72 för att vara exakt) som får räcka under tiden. Alla mina färgkollage tillsammans som jag gjorde i vintras :p 
Annars finns jag på instagram också, stargirlphoto. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vilket gillar ni mest av dom? Själv tycker jag nog mest om grön, gul eller orange :p 

Gud vad fint med alla kollagen ihop :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jättefina kollage! :) Själv gillar jag nog det röda, rosa och det lila bäst ^^

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Anonym

Alla bilder är så vackra! Men bäst va nog ändå orange och grön :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Blå! Nej, turkos! Nej! Rosa! Nej! Omg, det går inte att välja...

Svar: Haha tack :))
Johanna Fåglund

Åh va fint! Du är så inspirerande =)
Hoppas du får kul i Sthlm!

Svar: Åh, tack! :)) Det hade jag!
Johanna Fåglund

Dina foton är fantastiska! Mår bra av att titta på dem :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Alla bilder är ju så sjukt fina! :D

Mina favoriter är mörkblå och orange :)

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Så himla fint!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: