Jag och min kamera

 
En mobilbild, men här är jag med min fina kamera :)) 

Vilken fin bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Hej Johanna! Vi driver bloggen sixteen.se i modeanda och i hopp om att inspirera dig! Kramar Elin och Gisela

Åh så fin du är! :)

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund

Fin bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så fin bild :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Madeleine

Hej du! Du har en underbar blogg kan jag ju börja med att säga! :D

Jag har en liten fråga som du kanske kan besvara. Jag undrar om det 'är själva kamerahuset eller objektivet som spelar mest roll för hur en bild blir? Jag har en Canon EOS 1100D, och funderar på att antingen köpa ett nytt kamerahus, eller, om det blir högre kvalitet på bilderna, ett nytt objektiv. Det är därför jag frågar :) Tack på förhand, och jag hoppas att det här inte var en allt för konstig fråga :p

Svar: Åh, tack! :)) Jag gjorde ett inlägg med svar på din fråga, så det är bara att gå in och kolla!
Johanna Fåglund

Anna

En jättefin bild, även fast den är tagen med mobilen :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Åh du är så himla fin! Jag önskar att jag också såg sådär fin ut i klänning.

Svar: Åh, tack! :)) Det gör du säkert. Jag tycker inte heller att jag passar så bra i klänning, men det är nog bara man själv som tycker så :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: