Grr

Har en hel del bilder från borås djurpark förra helgen som jag inte lagt upp. Hinner inte redigera mer än en nu, men det kommer komma fler någon annan dag. Idag blir en bild på en av dom söta lejonungarna. Ljuset var inte på min sida då solen gick i moln och kom tillbaka hela tiden. Sen tycker jag inte om att solen lyste upp bakgrunden medan lejonet låg i skuggan, men den är söt iaf :)) 
 
Nikon D800 - Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR

åh så himla söt!!

Svar: Ellerhur!! :))
Johanna Fåglund

Ååh, herregud så söt! <3

Svar: :D
Johanna Fåglund

Men så söt! :)

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Åh vilken härlig bild! Jag ska nog ta en resa till Borås Djurpark jag också :)

Svar: Tack :)) Gör det!
Johanna Fåglund

jag tyckte det blev en fin effekt av att solen lyser bakom :)
åh "valptassar" är så söta :D

Svar: Tack :)) Ja, verkligen!
Johanna Fåglund

men åh va söt :)

Svar: :))
Johanna Fåglund

Omg vad söt

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Lä'skigt tycker jag!!

Svar: Påminner mig om Simba i Lejonkungen när han försöker se farlig ut :p
Johanna Fåglund

Riktigt cool bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Men åh så söt!! Hade borås djurpark fått några fler ungar? :)

Svar: Fler än lejonen menar du? Massa vildhundar, bongo, orangutang, elefant, giraff och kanske nåt mer som jag inte kommer på :p
Johanna Fåglund

Vilken sötnos! :)

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

Men lilla kissemissen va fin du är (& farlig ;) )

Svar: Haha jaa :))
Johanna Fåglund

fin bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vilken söt lejonunge!!

Svar: Ja, verkligen! :))
Johanna Fåglund

Söt & lite läskig ja haha !

Svar: Haha :D
Johanna Fåglund

Sandra

Men sötnöt! :D <3

Svar: Jaa :D
Johanna Fåglund

Underbart söt. Jag tycker bilden är kanon bra =) Borde besöka Borås djurpark någon gång =)

Svar: Tack! :)) Gör det!
Johanna Fåglund

Awww! :D

Svar: :D
Johanna Fåglund

Jättefin bild! :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Men du lyckades väldigt bra med den där ungen!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Häftig bild! Du är såå duktig!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Maria

hej! Jag älskar verkligen denna bild och har letat överallt efter just den perfekta bilden då jag ska tatuera in ett sött lejon på min arm! Så jag undrar om jag skulle kunna få lov utav dig och ta denna bild och tatuera in den. Tacksam för svar :)

Svar: Hej! Så roligt att du gillar bilden så mycket! Det går bra att du använder den :)) Skulle vara väldigt kul att se hur resultatet blir om du vill visa mig det efteråt.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: