Fjärilar

Åkte ju till fjärilshuset i lördags också innan konserten. Har velat åka dit jättelänge, typ ända sen jag började fota och nu äntligen blev det av. Fast jag trodde att det skulle vara större än vad det var, så blev lite besviken även om det var kul att fota fjärilarna. Blev ganska många bilder, men här är några så länge iaf :)) 
 
Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 macro

Verkligen jättehäftigt med närbilder på fjärilar, vanligtvis ser man ju mest bara vingarna :)

Svar: Tack :)) Ja, det brukar oftast bli så, så det är kul med lite olika bilder när man väl får chansen :p
Johanna Fåglund

Så fina bilder! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Snyggt! Jag trodde med det skulle vara större. Och blev förvånad över hur jävla genomsvettig man blev där inne haha!

Svar: Tack! :)) Ja, borde varit lite större :p Haha aa, var väldigt varmt, men med linne på sig funkade det rätt bra tycker jag :p
Johanna Fåglund

Läckra bilder :)

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Älskar fjärilshuset :-) Fina bilder !

Svar: Ja, det var kul att fota där! Tack :))
Johanna Fåglund

Jättefina :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Alltså!!! Du är så jäkla duktig!! Jag älskar dina bilder!!
Jäklar, många utropstecken, hehe. Men du är grym!!

Svar: Men åh, så snäll du är! Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: