Blixtrigt

Hoppas att ni haft en bra nationaldag idag, det har jag haft iaf :)) Nu på kvällen började det åska och blixtra massa så jag ställde mig på balkongen och försökte ta några bilder. Har inte så bra utsikt, så det gick inte så bra. Såg många blixtar, men dom flesta var bakom hus och moln. Gillar inte att inte ha bra utsikt, men det kommer snart bli bättre med det :p 
 
Fick ingen bättre bild än såhär idag, men så går det ibland :p
För att inlägget inte ska bli så tråkigt lägger jag upp en bild till på en blixt som jag fotade för precis tre år sedan idag som blev lite bättre (även om det är tråkig utsikt där med :p)
 

fett häftiga bilder

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund

jag har inte varit med om nått åskväder på evigheter, men igår, då skulle det åska när solen va framme.. så inga häftiga blixtar direkt.. :/

Svar: Det är så tråkigt när det blir så ;/
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: