Nyckelpigan

Hittade denna lilla nyckelpigan i trädgården idag. Inte så ofta man ser sånna längre. Förr hittade man alltid hur många som helst ju ;o Tog iaf några bilder på den (såklart :p). 
Idag är det kalas för mamma som fyllt år, så det blir god mat och tårta sen :)) Nu ska jag fortsätta att göra iordning mig samtidigt som jag lyssnar på 5 seconds of summer. 
 
Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 macro

Åh vilket underbart foto! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Otroliga bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Superfina bilder!
Har du hört låten Amnesia? :)

Svar: Tack :)) Ja, den är bra!
Johanna Fåglund

FINT! Nej det känns som de har blivit ovanligare?

Svar: Tack! Jaa, fanns ju massa förr, speciellt i vinbärsbuskar :p
Johanna Fåglund

Fina djur nyckelpigor! Fina bilder med!

Svar: Ja :)) Tack!
Johanna Fåglund

Grymma bilder. Jag hittar dom nästan aldrig. Men min dotter hittade 5 st igår på ca 3 timmar :) så dom finns där ute :)

Svar: Tack! :)) Jasså, man kanske inte letar på samma sätt nu som när man var liten :p
Johanna Fåglund

Fina bilder ♡

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Härlig kombination av färger. Vi har en del av de där nya nyckelpigorna här men de är inte lika fina, de är ju liksom fyrkantigare och fulare :P

Svar: Tack! :)) Haha jasså, fyrkantiga nyckelpigor har jag inte sett :p tror jag inte iaf..
Johanna Fåglund

Eller hur, förut såg man jämt nyckelpigor men nu för tiden ser jag bara gula nyckelpigor och dom är inte alls lika fina haha! :o

Svar: Jaa ;o Tråkigt att det är så!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: