Johanna-dagen :))

Idag är det min namnsdag. Firar det inte direkt, men det är alltid kul ändå :p Så grattis till alla Johannor där ute! 
Tänkte jag skulle lägga upp en vääldigt gammal bild idag som jag gjorde när jag precis hade börjat lära mig photoshop för 8 år sedan. Då redigerade jag inte bilder så som jag gör nu, utan jag gjorde knäppa bilder från grunden (ofta med mitt namn i) som den här under. Så jag tyckte att den får passa bra idag :)) 
 

Grattis!

Svar: Tack :p
Johanna Fåglund

Grattis:D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

åhå, då är det min namnsdag nu, jag heter Johanna i mellannamn :D

Svar: Åh, grattis :))
Johanna Fåglund

gud vilken fin design du har :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Tack detsamma!
JOHANNNA , vi har ett mycket vackert namn , råkade bara se detta inlägg och va tvungen att skriva en liten rad :)

Svar: Haha grattis på oss :D Ja, det är fint det namnet ;p
Johanna Fåglund

Hej, är detta det objektiv du kör dina macro med?
Det objektivet som du vann, eller är det gamla tamron´s macro?
http://www.netonnet.se/art/foto/objektiv/objektiv-canon/macro/Tamron-90MM28SPDiMACROVCUSD/192680.5236/

Kram!

Svar: Det där är det objektivet som jag vann. Tycker att det är ett riktigt bra objektiv (både detta och den äldre versionen). Förutom att min bildstabilisering är trasig, så har inte kunnat fota med den på.
Johanna Fåglund

Okej :)
Då ska jag nog satsa på det sen :)
tack för du svarade :D

kram

Svar: Gör det :)) Så lite så.
Johanna Fåglund

Ja, för den 16 augusti är det dags för att bröllop som jag ska fota. och vore kanon då att ha ett macro till ringarna och ha i buketten & så :)

kram

Svar: Vad roligt! Ja, macro är ju en fördel till det :))
Johanna Fåglund

Ska bli kul, men är skapligt nervös. hehe
Ja, macro är en fördel som du säger till just det :D
kram

Svar: Hehe ja, man blir ju det, men det kommer säkert gå jättebra :))
Johanna Fåglund

Kan du inte lägga upp hur du gör en sån bild som den i detta inlägget? :) sjukt cool!

Svar: Det var så många år sedan jag gjorde en sån här bild och jag gjorde aldrig på samma sätt så jag kommer faktiskt inte ihåg :p Men googlar du på Photoshop tutorials så kanske du hittar något. :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: