Instagramkollage

Har fixat massa i lägenheten idag igen och på kvällen åkte jag ut till havet med mamma, pappa, Tobias och Elton. Det var mysigt förutom att en geting eller något stack mig ;o Skulle egentligen tillbaka nu ikväll och måla mer, men jag har så ont i mitt huvud, så det får bli imorgon istället. 
Lägger upp ett kollage med mobilbilder från instagram idag. Stargirlphoto heter jag där ifall det är någon som skulle undra :p Vad heter ni på instagram? 
 
 

Fina bilder! sarawinbro heter jag på instagram, du får gärna kolla in om du vill! ;)

Svar: Tack! :)) Det ska jag göra!
Johanna Fåglund

Fina bilder och camillamelcker heter jag på Instagram!
Ha en bra dag!

Svar: Tacktack :)) Okej, ska gå in och kolla.
Johanna Fåglund

Älskar dina bilder!
Catarajna heter jag på instagram :)

Svar: Tack! :)) Ska kolla!
Johanna Fåglund

Du tar så sjukt fina å inspirerande bilder så jag vet oftast inte vad jag ska säga.
AvantiLouice heter jag på Insta om du har tid å lust å titt

Svar: Åh, så himla roligt att höra! :)) Det ska jag göra.
Johanna Fåglund

Så otroligt fina bilder, som alltid! :)
(Miranodesign heter jag på Instagram.)

Svar: Tack så mycket! Okej, ska kolla :))
Johanna Fåglund

JFG

Som det övre personerna sa så tar du inspirerade bilder
Som sagt dina bilder är riktigt grymma!
Kollade dina timelapse och det fick mig att prova timelapse igår och va jättekul!
Tack för den inspirationen :)

Anyway, heter arkstar på instagram :)

Svar: Åh, tack så mycket! :)) Vad roligt, timelapse är verkligen kul! Okej, ska kolla.
Johanna Fåglund

Du tar så fantastiska foton! Det är så kul att följa dig genom bloggen & instagram, du är verkligen en stor inspirationskälla :) jag heter _jrphoto_ , det är min fotoinstagram!

Svar: Tack så mycket! Vad roligt att höra! Ja, din instagram var jag inne och kollade när du kommenterade en av mina bilder för någon dag sen. Fina bilder och kul med utställning! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: