Blåvingen

Blev väldigt glad när jag skulle logga in på bloggen idag och fick se min bild överst på sidan och att dom skrivit om mitt förra inlägg :)) Jättekul med alla nya besökare (och alla gamla också såklart) och fina kommentarer. En sån grej som gör att man är glad hela dagen. 
Hade tänkt redigera några bilder från Sicilien idag, men har inte hunnit det så får bli en bild från förra sommaren. Hoppas att jag hinner redigera lite imorgon iaf.
 
Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 macro

Fin bild :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Underbart foto!

Vet du om det finns något liknande objektiv fast till Canon DLSR(tror de stavades så) kameror? :)

Svar: Tack :)) Samma objektiv finns till canon också.
Johanna Fåglund

Superfin!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Awesome foto. Du är grym :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Vilken fin bild!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Åh va roligt! :D

Svar: Jaa :D
Johanna Fåglund

Underbar bild som alltid! Hoppas själv på att införskaffa mig ett macro-objektiv inom en relativt snar framtid!

Svar: Tack :)) Kul, macro är verkligen något av det roligaste att fota!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: