30 juni

Var ute och gick en sväng med Tobias i måndags på kvällen. Älskar att fota i kvällsljuset :)) 
 
Nikon D800 - Tamron 90mm 2.8 macro 

Så fina bilder! Speciellt den översta, sjukt skarp :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Å vilka underbara bilder! Du är så himla duktig på att fota!!!
Jag bara älskar dina makrobilder! <3

Svar: Åh, tack så mycket :D
Johanna Fåglund

oooh, 3 och 4 passa mig perfekt :D

Svar: Jasså :))
Johanna Fåglund

åh herre, vilka otroliga bilder!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jag blir lika faschinerad av dina bilder varje gång!

Svar: Åh, kul att höra! :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder! Vart är det du bor? Har fått för mig att du bor i Göteborg eller något, undrade i så fall om du har några tips på hur man.. tja fotar om man bor i en lite större stad och inte har naturen utanför dörren. Åker du ut från stan ofta eller hur gör du? Jag flyttade nämligen in till en lite större stad för två år sedan när mina föräldrar separerade och känner hur jag fotar mindre och mindre hela tiden och just städer tycker jag inte alls är kul att fota.. Så om du har några tips på hur man kan komma igång igen hade det varit guld värt!

Svar: Tack :)) Aa, jag bor i Göteborg. Tycker inte heller det är lika kul att fota i städer. Försöker åka bort från stan och fota när jag för möjlighet till det. Annars finns det bra ställen i Göteborg också som Botaniska Trädgården och Änggårdsbergen där jag fotat bilderna här uppe. Slottsskogen bland annat ligger också nära, så för mig är det inga problem att komma ut i naturen även om jag bor i en stad :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Jättevackra bilder! Älskar den sista! :)

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Du tar riktigt fina foton!

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Jättefina foton, älskar särkilt den fjärde! :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: