11 Juli

Nu är jag hemma igen efter en bra helg hos Tobias föräldrar :)) Har hunnit med en hel del och fotat massa. 
I fredags när vi kom dit åt vi mat och efter det tog vi en promenad runt i området. När solen började gå ner åkte jag och Tobias iväg lite med bilen. Såg massa rådjur, hjortar och en räv. På vägen tillbaka stannade vi på ett ställe med en inhägnad där det fanns vildsvin. Har varit där en gång innan, fast då såg vi som inte, men nu stod dom där. Huur många som helst! Och flera söta små ungar. Blev lite brusiga bilder eftersom det var så mörkt och jag fick ha ISO 6400 :p Efter det åkte vi tillbaka och kollade på film :)) 
 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm / Nikon 50mm 1.4 / Nikon 70-300

Gick ni nära vildsvinen? Det ser så otäcka ut, och sån vill man inte bli jaga av :P hihi

Svar: Vi var ganska nära, men dom var ju i en inhägnad :p Hade inte stannat och fotat om dom inte var det :p
Johanna Fåglund

Jaha, ja då är det lite skillnad om det är i en inhägnad. hehe
för annars kan dem ju vara rätt otäcka djur :P hihi

Svar: Hehe jaa. Dom var verkligen jättemånga, så det hade inte varit så kul att stöta på dom i skogen :p
Johanna Fåglund

Jätte fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: