Vattenfall

Känns lite tråkigt att jag inte har varit ute och fotat någonting i år än, men det har ju vart jättetråkigt väder och att jag vart sjuk (är det fortfarande lite). Men om man ska tro på väderprognosen så kommer det att bli bättre till helgen då det står att det ska komma snö och sen inget regn efteråt :)) Får hoppas på det. 
Här är en bild från ramhultafallet som jag fotade i slutet av december som jag inte lagt upp. Har några bilder kvar därifrån som jag ska redigera.. 
 
Nikon D800 - Nikon 50mm 1.4 

Härligt! Blir inspirerad, jag som är i "fota-vatten-projektet-fasen" just nu :)

Svar: Vad roligt! :))
Johanna Fåglund

Riktigt fin bild! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Hoppas verkligen att det kommer lite snö snart !!

Svar: Jaa, hoppas det!
Johanna Fåglund

Vilken fantastisk bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Fin bild....

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Magiskt!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Gud vilken fin bild!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Underbart! Har du gått nån fotoutbildning? Är fotona original eller har du jobbat med dom i Photoshop?

Svar: Tack :)) Nej, har inte gått någon fotoutbildning, är helt självlärd. Jag redigerar bilderna i photoshop efteråt, men inte mycket.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: