Tigerbebisar

Nu har jag (äntligen) redigerat några bilder till från när jag var på Nordens Ark i somras. Har fortfarande några bilder kvar som jag vill redigera, men dom kommer en annan gång. Skulle vilja åka dit nu i vinter också om det blir någon snö, det hade vart kul att fota då :)) 
 
Nikon D800 - Nikon 70-300mm 

SÅ himla söta! Vart ligger det någonstans?

Svar: Ja, galet söta! :)) Sök på Nordens ark på google maps så ser du vart det ligger.
Johanna Fåglund

Så underbart söta och sjukt fina bilder <3

Svar: Jaa :)) Tack!!
Johanna Fåglund

Sista bilden är sjukt söt! :D

Svar: Tack! Det tycker jag med :p
Johanna Fåglund

Aw tigerbebisar <3 Tigrar är ju så fruktansvärt vackra :D

Svar: Ja, verkligen! :))
Johanna Fåglund

Fina foton!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Men åh så söta! ^^
Underbara bilder! :D

Svar: Jaa :)) Tack!
Johanna Fåglund

Åhhhhh!

Svar: :))
Johanna Fåglund

Men åååh! så jäkla söta!

Svar: Jaa :D
Johanna Fåglund

Meeen vad söta! älskar dina bilder!:D

Svar: Ja, hur söta som helst! Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Så söta :D

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

Åååh så nydelige :D Både bildene og tiger bebisene :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Fullkomligt ÄLSKAR alla bilderna på djuren du tagit och lagt upp :D

Svar: Taack! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: