Snöleoparder <3

Har fixat lite fler snöleopardbilder nu. Dom är ju så himla söta och ser så gosiga ut med den tjocka pälsen! Fast dom lekte rätt galet på en klippa, dom jagade och drog ner varandra för den. Såg lite roligt ut, men läskigt (fast dom tyckte nog det var kul iaf :p). Tog en liten serie med bilder när dom gjorde så som jag tänkte lägga upp nu (även om dom blev lite suddiga).  
 
 
Såhär såg klippan ut som som hoppade ner för
 
Efter landningen :p Kolla bara den gosiga svansen! <3 
 
Hopp :)) 
 
Nikon D800 - Nikon 70-300mm
 

Åh dom är så vackra! Älskar kattdjur :)

Svar: Ja, det är dom! Jag också :))
Johanna Fåglund

Jag gillar bilderna! :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

sv: åh tack! xx

Älskar de djuren! Så otroligt vackra!

Svar: Ja, dom är väldigt fina :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: