Nyårsafton

Det var inte så roligt att börja året med att bli sjuk igen. Mår fortfarande inte bra, men det är bättre än inatt iaf då jag hade över 39 grader feber. Har orkat redigera några bilder från nyår idag ändå som jag tänkte lägga upp nu. 
Jag var först med några kompisar hemma hos Jessica och åt en god middag och spelade lite spel. Vid 23-tiden skulle dom ut på krogen, jag och Sandra som inte ville det åkte hem till mig istället och firade resten av nyåret här med Viktor och Lisa med lite mer spel. Vid 12-slaget var vi ute och jag hade såklart kameran med mig så det blev några fyrverkeribilder iaf :)) 
 
Pernilla, Sandra, jag och Sandra :)) (det var den sista Sandran som åkte med mig hem sen) 
 
Jag var för nära fyrverkerierna även med vidvinkel så många blev halva på bilderna :p 
 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm 

Fina fyrverkeribilder! Gott nytt år :)

Svar: Tack! :)) Detsamma!
Johanna Fåglund

Så läckra bilder!

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Vackra fyverkeribilder !

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så underbara bilder! :o

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Hej! Fint. Har du något tips på hur man gör för att ta liknande bilder?

Svar: Tack :)) Ha några sekunder lång slutartid så man får med fyrverkerierna från när dom skjuts upp tills dom smällt.
Johanna Fåglund

Verkligt fina bilder!

Jag undrade om du skulle kunna lägga ut några tips eller vad man ska tänka på när man är utomlands och fotar? Såg att du har varit på endel resor och jag ska snart fara till Cypern och undrade om du har några tips eller liknande? Vore verkligen super snällt :D

Svar: Tack :)) Jag brukar inte tänka på något speciellt direkt, samma som hemma typ :p Kan faktiskt inte ge några speciella tips för att fota utomlands.
Johanna Fåglund

Fina bilder! :)

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: