Ny Header

Som ni kanske ser har jag gjort en ny header. Har haft den förra sen 2011 (bara gjort om färgerna i den och bytt bilderna i fotoremsan en gång efter det) och bilderna på både mig och tigern är från 2010, så det kändes som att det var dags för något lite nyare. Jag ville ändå ha den ungefär som den var så jag behöll "grunden" på den och bara fixade om den med nya bilder och sånt. Blev nöjd till slut iaf :)) Får ta fler nya bilder någon gång snart, så jag kan byta ut min profilbild som är några år gammal också :p 
 
Såg idag att jag fått över 700 följare på bloggen. Så himla kul att så många vill följa mig! :D 
 

Så fint det blev!

Du förtjänar varenda följare! Älskar dina bilder!

Svar: Åh, tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

grymt fin header !

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Grymt snyggt!! ;D Tummen upp!

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Snyggt! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Snygg! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: