Instagramkollage

Blev ett kollage med instagrambilder idag. Brukar lägga upp bilder där också, både mina vanliga bilder och mobilbilder. Stargirlphoto heter jag där. Vad heter ni på instagram? :)) 
Ska sätta kamerabatteriet på laddning nu och tömma ett minneskort för imorgon ska jag åka iväg och fota! Kommer bli kul. 
 
 

Och jag har inte följt dig innan för att…? Nu följer jag dig i alla fall som amandajona! :)

Svar: Haha jadu :P Nu följer jag dig också där :))
Johanna Fåglund

Sandra

Meh.. känns som att jag missar massa från dig bara för att jag inte har instagram.. vill inte ha instagram. Älskar HP-bilderna såklart. Och katten, så sööt! Vart ska man sno den? :D

Svar: Hehe ja, dom lite mer vardagliga grejerna lägger jag upp där, du får skaffa instagram ändå :P Katten finns hos min farbror och hans nya sambo, dom hade massa katter och en hund :)) Ska åka dit och fota dom snart :D
Johanna Fåglund

hildas fotoblogg

hildalindgren heter jag på instagram :)

Svar: Okej, ska kolla det :))
Johanna Fåglund

annamarialouiseholm ^^

Svar: Okej, ska kolla det då :))
Johanna Fåglund

aahlexlinn heter jag! :)

Svar: Okej, fast din är låst så kan inte kolla den :p
Johanna Fåglund

Jättefina bilder, som alltid. Följer dig på instagram som tiaraneea

Svar: Tack! :)) Vad roligt, ska kolla din då.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: