Glaaad!!

Jag var med i tävlingen som blogg.se hade tillsammans med tamron där man kunde vinna olika objektiv från tamron på
1-3plats + en resa också på 1aplats. Det man skulle göra var att förklara varför man ville vinna och svara på en fråga. Jag tänkte att man aldrig vinner något sånt, men man har ju ingen chans om man inte försöker.
När jag kollade min mail i förrgår hade jag fått ett mail där det stod att jag hade vunnit första pris! Tog en stund för min hjärna att förstå att jag har vunnit Tamrons nya macroobjektiv, (som är precis det objektivet jag har velat ha) + en resa för 6000kr!! Så himla knäppt, men jag är så galet glad! :D
Har suttit med Tobias och tänkt på vart vi ska resa, det är jättesvårt att bestämma sig, men vill att det ska bli en fotoresa någonstans där jag aldrig varit :)) 
 
Och en bild på en glad Johanna får det bli :)) 
Foto: Lisa

Hej! Håller på att få igång mitt företag som heter Fumbling For Dreams som säljer egengjorda drömfångare av naturmaterial. Skulle betyda väldigt mycket om du ville kolla in och slänga en kommentar om ev. förbättring av sida och produkter. Ber om ursäkt om du inte vill ha sådana här kommentarer, annars tackar jag på förhand! :)

Åh vad roligt! Grattis! Jag var också med i tävlingen fast hade ingen tur denna gången ;)

Svar: Tack :)) Inte alltid man har det, men hoppas det går bättre nästa gång :))
Johanna Fåglund

Åh avundsjuk! Men va kul för dig, grattis!! :)

Svar: Hehe tack :))
Johanna Fåglund

Stort grattis! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh vad kul!
Grattis!

Svar: Tack!! :))
Johanna Fåglund

Men åh, jisses vad roligt! Stort grattis! :D

Svar: Jaa, hur kul som helst! Tack :))
Johanna Fåglund

Åh, gud vad kul! Hade varit superkul att höra motiveringen! :D

Svar: Jaa :)) Jag kommer inte ihåg exakt hur jag skrev, så jag kan inte skriva om den :p
Johanna Fåglund

Wow så roligt, stort grattis! =)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Grattis! Vad roligt !

Svar: Jaa, tack :D
Johanna Fåglund

Men åh så roligt, grattis! :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Åh, vad kul! Grattis! :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Alltså vilken tur du har! Jag önskade så gärna att jag skulle vinna ett av priserna. Du skrev säkert en skit bra motivering xD

GRATTIS

Svar: Hehe det är jättesvårt med motivering tycker jag, men nånting bra måste jag ha skrivit :p Tack!!
Johanna Fåglund

Men OJ vad roligt!! GRATTIS! Så väl värd vinsten! Vilken bild vann du med?

Wow grattis! :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh så himla roligt!!! Grattis!! <3

Svar: Ja, verkligen! Taack! :D
Johanna Fåglund

fyy fan vad kul (för dig, jag var också med och tävlade... haha) Grattis! :D

Svar: Tack!! :))
Johanna Fåglund

OJ! Grattis! :D Otroligt fin bild på dej oxå ^^

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Agneta Algulin

Rätt som det är händer det bara... :)
Grattis Johanna, vad roligt!
Agneta

Svar: Haha jaa. Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Åh vad kul, grattis! Det förtjänar du verkligen :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Men gu va kul! Grattis :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Med dina fina bilder är det inte konstigt att du vann ! :) Stort grattis, längtar tills ni varit på den resan så man får se nya kanske ännu häftigare bilder, även fast de är omöjligt. :)

Svar: Tack! :)) Fast jag vann inte med någon bild :p Det ska bli kul att få åka och fota på något annorlunda ställe som jag inte varit på förut!
Johanna Fåglund

Oj men vad himla roligt! Grattis till det! :)

Svar: Jaa! Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: