:))

Igår åkte jag hem till Tobias, hann inte göra ett inlägg innan jag åkte så jag gör ett idag istället. Har kommit massa snö, så vi har varit ute rätt mycket idag och gått, jättemysigt. Synd bara att det ska börja regna imorgon ;o Vill inte att det ska försvinna, kommer ju ändå dröja länge till våren, så snön kan lika väl ligga kvar ett tag till.
Fick sms av mamma att jag fått mitt macroobjektiv nu, såklart när jag inte är hemma. Men på söndag får jag testa det :D 
Har iaf fotat lite idag, men lägger in dom på datorn när jag kommer hem på söndag. Så det får bli en gammal bild idag som jag tycker är rätt mysig med ljuset och bokehn :)) 
 
Nikon D800 - 50mm 1.4

Så fin bild! Gillar bokehn :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fin bild :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: