Amurleopard

Fixade dom sista bilderna nu från Nordens ark. Bara över ett halvår efter jag fotade dom :p 
 
Denna har jag ju lagt upp tidigare, men jag gillar den så den fick vara med igen :)) 
 
Nikon D800 - Nikon 70-300mm 

snyggt

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Shiit vad fina!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

så himla fina bilder du fick på den! Den sov när vi va där, så inte så spännande ;)

Svar: Tack så mycket! Vi gick förbi den två gånger för den sov först också, men andra gången kom det en som jobbade med en sån där "bil" och då gick den fram och satte sig nästan framme vid glaset :)) Brukar ta två eller tre varv när jag fotar på djurparker för att kanske få ett bättre tillfälle.
Johanna Fåglund

Vilka fina bilder!En mäktig vacker katt!:)

Svar: Tack! :)) Ja!
Johanna Fåglund

Grymt coola bilder! :) Kram

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

WOW, riktigt snygga bilder :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Sjukt bra bilder. Ser nästan ut som du ställt upp honom för en porträttsession, hehe :)

Svar: Tack :D Haha, han satt väldigt bra där :p
Johanna Fåglund

Fina bilder och snygg bloggdesign!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Wow! Sjukt fina bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Otroligt vackert må jag säga. Du lyckas alltid med att få en speciell stämning över dina bilder som jag gillar :)

Svar: Åh, tack så mycket! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: