Kollage - Rosa

Gjorde ett kollage till nu, rosa fick det bli. Har inte så många färger kvar att välja mellan. Än så länge har jag gjort Grönt, rött, turkos, gult, orange, lila och nu rosa. Har ni några förslag på vilken färg jag ska göra nästa gång får ni gärna skriva det i en kommentar :)) 
Tyckte inte att det rosa kollaget blev lika fint som dom andra färgerna, hade inte så många helrosa bilder. Lite synd eftersom rosa är min favoritfärg :p 
 
 

Otroligt fina bilder! Alla är verkligen döfina!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åhhhh vad mysiga färger!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Maria

Vet att du gillar färgrika bilder men skulle vilja se ett kollage med intressanta bilder i färgen svart av dig :)
Annars är mörkblå också en färg du kan använda dig av :)

Svar: Tänkte på svart, det är en svår färg, men ska se vad jag har för sånna bilder :p Gjorde ett mörkblått idag faktiskt.
Johanna Fåglund

Tycker visst det blev lika fint som de andra :) Gillar verkligen droppen med vattenfärg i!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Ååh jeg syns bildene er helt utrolig nydelige!! :D

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: