Igen :))

Det verkar som att turen fortsätter att vara på min sida (även om mitt objektiv var sönder som jag fick hem). Nu har jag vunnit en till tävling! Denna gången var det en fototävling på dayviews som jag var med i med temat "Årets bästa bild 2013" där man skulle tävla med sin bästa bild tagen under 2013. Jag deltog med en av mina blixtbilder som jag fotade i somras, är så nöjd med dom! Och det slutade med att jag vann. Priset var en liten kompaktkamera, Panasonic Lumix SZ1. Så himla kul :D 
 
Denna bilden var det jag tävlade med.. 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm 

Åh jävlar vilken bra bild! grymt häftigt! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vacker bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

wow!

Svar: :D
Johanna Fåglund

Inte konstigt att du vann herregud vilken häftig bild!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Åh, grattis!!! Va kul! Och otroligt fin bild.

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Herrejisses vilken fin bild! Älskar ju åska och blixt så denna föll mig precis i smaken :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Grattis!!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Stort grattis! :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Gud vilket flyt! Men det är en värdig vinnare dom drar....:-)

Svar: Hehe ja :p Tack!
Johanna Fåglund

Jäklar vad tur du har då, haha! Grattis! :)

Svar: Hehe, tack :))
Johanna Fåglund

ÄLSKAR DEN BILDEN !!!! :P

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Var roligt! Det är verkligen en jättehäftig bild, vet inte om jag skulle kalla det tur att du vann c;

Svar: Tack! :)) Hehe, kanske inte :p
Johanna Fåglund

WOW va snygg bild!! :D :D hur tog du den? Vilken slutartid, ISO mm?? Försökte ta kort på blixten en gång men så där bra gick det ju verkligen inte!!! :S :D

Svar: Tack! :)) Jag har ett inlägg i min fototips-kategori där jag beskrivit hur jag fotat mina blixtbilder. Gå in där och kolla, du hittar den i menyn.
Johanna Fåglund

ÅÅÅÅÅHHH vilken fin bild!!!! Hur är det möjligt! :O Den här ju helt sjuuk! Åh vad duktig du är!!

Svar: Taack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: