Fotoböcker

För några veckor sen beställde jag två fotoböcker, en för varje Norgeresa. Kul att ha bilderna samlade i böcker tycker jag. Vill göra ännu fler för andra resor jag gjort, fast jag kommer inte beställa från foto.com igen som jag gjorde nu. Dom hade 50% på denna fotoboken så jag passade på att testa, men bilderna ser inte så jättebra ut. Ser ut som dom lagt på en egen redigering på bilderna och vissa är så skarpa så man ser inklistrad ut i bilden, men det funkar att se på om man inte kollar för nära :p Sen skickades dom fel först så det tog lång tid innan jag fick dom. Kanske gör egna istället nästa gång och inte beställer. 
Vill ni se alla bilder från resorna så finns dom här och här :)) 
 
 

Nydelige bilder uansett :D Vil anbefale blurb.com de er flinke og billige ;)

Svar: Tack! :)) Får kolla det!
Johanna Fåglund

Helena

åh vad fina dom blev! verkligen sjukt snygga bilder, gör verkligen att man blir sugen att fara dit och fota själv.
Blir det en resa dit i år också?

Svar: Tack! :)) Det vet jag inte, tror inte att det blir det iaf.
Johanna Fåglund

På korten så ser dom jättefina ut! :)

Svar: Dom ser bättre ut på längre håll, det är när man kollar nära man ser hur dålig kvalité det är :P
Johanna Fåglund

Jättefina bilder verkligen!!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Häftigt att ha böcker med sina egna bilder :).

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: