Colourful

Här sitter jag uppe mitt i natten och redigerar bilder. Är inte trött så jag letade lite bland gamla bilder som jag inte lagt upp efter någon att redigera. Blev en från i höstas när det var så fina färger ute, saknar all färg. Nu har ju nästan all snö försvunnit, så det ser så tråkigt ut igen. Men snödropparna blommar för fullt hos mina grannar, så hoppas det blir en tidig vår detta året iaf :)) 
Nu ska jag försöka sova så att jag orkar gå upp och jobba imorgon (tur att man kan jobba hemifrån ibland :p). 
 
Nikon D800 - 50mm 1.4

Fin bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Galet, här har vi säkert en meter snö som hänger kvar....

Svar: Hehe jasså, här kom det massa snö förra helgen, men redan på söndan började det försvinna och nu är det nästan helt borta. Så nu kan det lika väl bli vår här tycker jag :p
Johanna Fåglund

Vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så otroligt vackert! Magiskt!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Extremt vacker bild. Gillar verkligen alla färger!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vackert foto!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh så härlig bild!!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Jättefin bild :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

såååååå himla fint!

Svar: Taack :))
Johanna Fåglund

vacker bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Höstbilden är helt underbar med sprakande färger, kram =)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Vilken fin bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

haha åh då var det inte bara jag som inte kunde sova i natt! ^.^ Urläcker bild! :D

Svar: Jobbigt när det blir så, brukar vara så rätt ofta för mig :p Tack!!
Johanna Fåglund

Wow, superfin bild, verkligen :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Sjukt vacker bild :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Utrolig vakkert!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

vilken vacker bild! :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: