Vitt ute :))

Nu är jag hemma igen efter några mysiga dagar hemma hos Tobias föräldrar ute på landet. I torsdags när vi kom dit blev det mer julfirande fram till på kvällen med hans familj, julafton firade vi med min. Ni som följer mig på instagram vet nog att jag fotade några roliga saker också. På juldagskvällen gick jag och Tobias ut för att fota stjärnor, men hittade norrsken istället! Blev väldigt förvånad att se det såhär långt ner i landet, några mil ifrån alingsås. Dagen efter, igår alltså var det frost överallt och sol, jättefint, och på kvällen började det snöa massa, så idag var det helt vitt ute. Så det har funnits massa kul att fota. Är lite snö här hemma också, men inte på alla träd och buskar som det var där.  
Har redigerat bilderna jag tog idag och några från igår kväll när vi gick ut på en promenad och det började snöa jättemånga och stora snöflingor, vi såg ut som två snögubbar nästan efter en liten stund :p 
 
Snöade massa! :D
 
Älskar när det ser ut såhär! 
 
Älgspår vs Johannaspår
 
Så himla mysigt! 
 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm / Nikon 50mm 1.4

- Hur skyddar du din kamera och objektiv från snö/regn ? Jätte mysiga bilder :)

Svar: Jag skyddar den inte på något speciellt sätt. Håller armen över den lite bara :p Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh! Härligt få fota eller ens uppleva norrsken! Gläds just nu
även åt att äntligen få fota snö och riktig vinter... Efter höstens alla grå nyanser....

Svar: Jaa, blev jätteglad när jag såg att det var norrsken och sen när snön kom. Till och med här i Göteborg är det lite vitt ute, men inte som där jag var när jag tog bilderna :p
Johanna Fåglund

Anonym

Det är så fint när de ser ut så här. Synd att de inte stannar så länge bara =/

Svar: Jaa, det är synd ;o
Johanna Fåglund

Fina bilder, det är så härligt fint när snön ligger på träden! :)

Svar: Tack! Ja, det är det verkligen :))
Johanna Fåglund

Fina bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jättemysigt ! :)

Svar: Ja, verkligen :))
Johanna Fåglund

men åh vad mysigt och fint! Snöade lite här idag men det har försvunnit idag :( Fina bilder!

Svar: Tack! :)) Vad tråkigt! Det har börjat smälta bort här med nu ;/
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: