Tredje Advent

Nikon D800 - Nikon 50mm 1.4

Åh, så vackert! Som vanligt ;-)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Underbar bild :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Hoppas du hade en fin 3dje advent =)
Va fin bild, hur fick du till hjärtanen?

Svar: Det hade jag, hoppas du också hade det :)) Tack! Har skurit ut ett hjärta i ett papper (lite tjockare papper) och sen höll det precis framför linsen på objektivet.
Johanna Fåglund

Åh va jag gillar din header! Du passar asbra i lugg :)

Svar: Åh, tack! :)) Fast har sparat ut min lugg nu :p
Johanna Fåglund

Väldigt fin bild! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Stämning! Snart är det dags :)

Svar: Hehe ja, nu är det inge långt kvar :))
Johanna Fåglund

Så fin bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

mysig bild :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: