Gravidfotografering med Sandra

Idag träffade jag Sandra för att fota hennes bebismage. Vi har känt varandra i snart tio år (!!) och hon är en av mina närmaste vänner, så det var jättekul att få fota hennes gravidbilder :)) Vi hade hoppats på att få lite snö tills vi skulle fota, men så blev det ju såklart inte, är ju nästan aldrig snö här i december, men vi hade iaf fint väder. Har kollat igenom bilderna och jag är väldigt nöjd (första gången jag fotat gravidbilder). Redigerade två stycken som jag tänkte lägga upp som en liten sneak peek här på bloggen tills jag är klar med resten. 
 
Nikon D800 - Nikon 50mm 1.4 / Nikon 85mm 1.8 

Söta bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så himla härligt! Förstår hennes lycka ;)

Svar: :D :D
Johanna Fåglund

ÄLSKAR första bilden, så himla fin och annorlunda! :D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Fina bilder

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Fint :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Haha ååh vilken häftig bild med mobilen! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: