Andra Advent

Så var det andra advent idag. Tiden går ju jättesnabbt, inte alls långt kvar till julafton nu. Och jag har fortfarande alla julklappar kvar att köpa, brukar alltid vara sent ute med sånt :p 
Tänkte lägga upp en gammal bild idag, fotade den på andra advent för fem år sen, men den är fortfarande en av mina favoritjulbilder. Till er som undrar har jag fotat med stor bländare med en lampa formad som ett hjärta i bakgrunden :)) 
 
Nikon D80 - Nikon 50mm 1.8

Fint! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Wow vilken bild! Helt otroligt fin <3

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Denna bilden är helt underbar :-)

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Emilia

Så otroligt fin bild! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Sandra

Vi får snart boka in en fotografering oavsett snö eller inte. .försöker kolla prognoserna men det ser inte så ljust ut :P Vill inte vara för sent ute heller :P

Svar: Ja, det tycker jag också! Verkar inte som att det blir någon snö den närmaste tiden, nä ;/
Johanna Fåglund

superfin bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Fantastisk bild! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Häftig bild!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Kanonbild!! Trevlig 2 advent÷)

Svar: Tacktack! Detsamma :))
Johanna Fåglund

Fin bild :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vilken käk bild. :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så extremt fint!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Så fint :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

fint

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: