Alla månadsstenar

Idag gjorde jag klart min sista månadsstensminkning. Det har varit kul med ett sånt här tema, så nästa år kommer ett nytt. Då ska jag göra varje stjärntecken istället, kommer nog bli svårare, men ska bli roligt. 
Tänkte lägga upp alla sminkningar för månadsstenarna nu i detta inlägget, bilden på bara december lägger jag upp en annan dag. 
Vilka är era favoriter? Mina är nog Juli och Augusti :)) 
 
 

Ååh, jag älskar alla!

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Älskar alla! :D

Svar: Tack!! :))
Johanna Fåglund

Tror nog september och december är mina favoriter. :) Men alla är huuur fina som helst!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Dessa bilderna skulle jag lätt velat ha till en kalender!! Så gärna för mig att du har det till 2016 ^^...huuu va långt det känns men ändå väääldigt nära, inte många år tills man blir 30 HAHAHHA!
Zodiac-tema håller jag själv på med fast jag målar/skissar ist, då å då vill säga. Har all material till varje tecken men den där sablans tiden räcker ikke till *bläää*
Have a nice Christmas btw...

Svar: Hehe du får påminna mig om det då :p haha.. Ja, det kommer säkert gå jättesnabbt ;oVad roligt! Kan tänka mig att det tar lite längre tid att måla en bild än att göra en sminkning. Det jobbiga med sminkning nu är att hinna med dagsljuset, på sommaren var det lite bättre :p
Johanna Fåglund

Gud vilka fina ögon och sminkningar!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

wow så snyggt

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Augusti och mars är nog mina favoriter, men alla är verkligen jättefina!!
Och kul med stjärntecken-tema! Blir spännande :))

Svar: Tack så mycket! :)) Det ska bli kul med något annat nu, men svårt med vissa stjärntecken tror jag :p
Johanna Fåglund

Snyggt!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Svårt att välja en favorit. Jag gillar februari, oktober och december. Ha en underbar jul också :)

Svar: Tack så mycket! :)) Detsamma!
Johanna Fåglund

SNYYGGT!!! Maj och Oktober gillade jag mest :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Så jäkla snyggt :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Mina favoriter är mars och augusti. men alla är sjukt snygga! ^u^

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Åh, de är lika fina allihopa, men den jag mest fastnade för var maj :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Emilia

Min favorit är februari! ::)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Hur lyckas du? Det är så super snyggt!!!
Hur lyckas du få sminket att så snyggt gå från ljust till mörkt? Hur får du fast stenarna? Jag blir lika trollbunden till dina bilder om det så är natur - stads - djur eller ens dina egna ögon.
Hur lyckas du?! :D

Min favis är naturligtvis april då jag är född tidigt den månaden ;)

Svar: Åh, tack så mycket! :)) Man får sudda mycket, gärna med en lite "fluffigare" borste så färgerna blandas ihop. Stenarna fäster jag med lite ögonfranslim.
Johanna Fåglund

Så snyggt! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Alltså! jag har sagt det förut men du är så jäkla grym på det där! Skitsnygga allihop ju. Ser mycket framemot nästa år! Speciellt Lejon som är mitt stjärntecken! :D

Svar: Åh, tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Helt underbara sminkningar! Älskar strass och detta var både läckert och innovativt!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: