Mjau

Skrev ju att jag skulle försöka bli klar med lite fler Sicilienbilder, men är inte klar med dom än. Blev så himla många bilder just den dagen jag håller på med. Kanske får dela upp dom i två inlägg, får se :p 
Här är två bilder till på en av dom söta lejonbebisarna som jag fotade på midsommarafton som jag inte visat innan. Har kvar en del därifrån också som jag tänkt lägga upp någon gång.. Undra hur stora lejonungarna är nu. Ska åka dit till hösten igen och fota lite mer (man får ju utnyttja lejonkortet jag köpt så jag kommer in gratis resten av året :p). Tycker det är väldigt roligt att fota djur, speciellt ungar :)) 
 
Nikon D800 - Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR

Wow vilka härliga bilder du tar!!
Jag har en canon 600D med 18-55mm objektivet som följer med. Men vill nu uppgradera mig lite o köpa ett nytt objektiv. Har du några som de rekomenderar? :)

Svar: Tack så mycket! :)) Det beror helt på vad du vill fota för något :p
Johanna Fåglund

Men det var det sötaste ja sett!

Svar: :D
Johanna Fåglund

Så fina bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

häftiga bilder!!:d

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så söta och charmiga bilder :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så söta och fina! :D

Svar: Visst är dom :))
Johanna Fåglund

Så söt och fina bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Hjälp så söta!! Verkligen jätte fina bilder :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så vackra!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder! :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Men ÅH! Dör sötdöden. Så fina bilder!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Åh, vilka sötnosar:D

Svar: Jaa :))
Johanna Fåglund

Jävlar, vad söööt!

Svar: Ja, ellerhur :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: