Månadssten - Augusti

Så var det dags för den åttonde sminkningen i mitt tema. Augustis månadssten är peridot som är grön, lite ljusare grön än smaragd som jag gjorde i maj. För er som kanske inte hängt med från början (eller vill se dom igen) finns alla sminkningarna från tidigare månader här. 
 
Senare idag åker jag och Tobias hem till hans föräldrar och stannar över helgen. Ska på dop på söndag :)) Förhoppningsvis har jag lite nya bilder också när jag kommer hem igen. Tycker om att fota där ute på landet som ni kanske vet :p  
 
 

Superfint :-) Du är så duktig :-)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Superfint!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

superfint, gillar verkligen detta temat du har i år :)

Svar: Tack så mycket! Jag får försöka komma på något annat till nästa år :p
Johanna Fåglund

Åh vad fint!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Riktigt snyggt, vad du är duktig :)

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund

Den var väldigt fin, min favoritfärg också!! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Sjukt fin sminkning :D

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh men gud så vackert!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: